Press Reviews

Avocații PNSA, în proiectul prin care Auchan va intra pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, printr-un parteneriat cu Petrom

BizLawyer | 05 Aprilie 2017

Pe piata locala, Auchan lucreaza in mod traditional cu firma Popovici Nitu Stoica & Asociatii, avocatii asistand retailerul in toate proiectele importante din Romania.

OMV Petrom şi Auchan Retail România au încheiat un parteneriat pentru deschiderea de magazine de proximitate în staţiile Petrom, care vor funcţiona sub marca MyAuchan. 

PNSA Silviu Stoica si Vlad Ambrozie, PNSA

Până la sfârşitul anului vor fi deschise 15 magazine MyAuchan în cadrul staţiilor Petrom din Bucureşti şi din ţară, primul spaţiu urmând să fie inaugurat în cursul lunii mai. Această etapă pilot va fi utilă celor doi parteneri pentru adaptarea serviciilor şi ofertei în vederea unei eventuale extinderi la scară largă a proiectului.

Potrivit informatiilor BizLawyer, subsidiara locală a retailerului francez Auchan a fost asistata in proiectul prin care va intra pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, printr-un parteneriat cu Petrom, de firma de avocati Popovici Nitu Stoica & Asociatii (PNSA). Echipa a fost coordonata de Silviu Stoica, Avocat Asociat si Vlad Ambrozie, Avocat Colaborator Coordonator.

Pe piata locala, Auchan lucreaza in mod traditional cu firma Popovici Nitu Stoica & Asociatii, avocatii asistand retailerul in toate proiectele importante din Romania.

Înfiinţată în anul 1995, Popovici Niţu Stoica & Asociaţii este unul din liderii avocaturii de afaceri în România.

Magazinele MyAuchan din Staţiile Petrom vor oferi o gamă variată de produse alimentare, inclusiv carne proaspătă, fructe şi legume, dar şi cosmetice, produse pentru bebeluşi şi accesorii auto. Zona de magazin existentă din cadrul staţiilor va fi reamenajată conform standardelor MyAuchan, zona de case de marcat fiind comună atât pentru achiziţiile de carburanţi, cât şi pentru magazinul MyAuchan.

"Această iniţiativă este un pas înainte pentru implementarea Strategiei Actualizate 2021+  a OMV Petrom, care pune accent pe creşterea ofertei şi pe îmbunătăţirea experienţei clienţilor. Consumatorul modern este mereu în viteză şi vrem să ne adaptăm acestei tendinţe. Astfel, vom oferi clienţilor staţiilor Petrom oportunitatea de a-şi face cumpărăturile de zi cu zi, odată cu alimentarea cu carburant, economisind astfel timp. Asocierea celor doua branduri nu este întâmplătoare pentru că atât Petrom, cât şi Auchan oferă clienţilor aceeaşi promisiune a preţurilor accesibile", a declarat Mariana Gheorghe, CEO OMV Petrom.

OMV Petrom este unul dintre cele mai mari grupuri petroliere integrate din Europa de Sud-Est, cu o producţie anuală de ţiţei şi gaze de aproximativ 64 milioane bep în 2016. Grupul are o capacitate de rafinare de 4,5 milioane tone anual şi operează o centrală electrică de 860 MW şi un parc eolian de 45 MW. Pe piaţa distribuţiei de produse petroliere, OMV Petrom este prezent pe pieţele din România şi ţările învecinate prin intermediul a 783 benzinării, la sfârşitul lui 2016, sub două branduri, OMV şi Petrom.

OMV, una dintre cele mai mari companii industriale listate din Austria, deţine 51,01% din acţiunile OMV Petrom, statul român, prin Ministerul Energiei, deţine 20,64%, Fondul Proprietatea deţine 12,57%, iar 15,78% se tranzacţionează liber la Bursa de Valori Bucureşti şi la Bursa de Valori Londra.

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri şi a avut o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2016. 

Autor: A. D.
Sursă: BizLawyer

Articol publicat în ediţia online a BizLawyer din data de 05.04.2017

 

Valid XHTML 1.0 Transitional